Mozarts Requiem

Kom nyss hem från Bureå där vi var och lyssnade på Mozarts Requiem. Det var jättebra! Mamma och pappa är så duktiga. 

Vi var lite försenade när vi skulle fara och jag och Rebecka vart tvugna att slänga på oss kläder i panik, jag vart tvungen sminka mig i bilen också hehe.

När vi sen sitter i kyrkbänken och jag har just tagit fram kameran för att filma när dom sjunger inser jag, jag har glömt ta på mig BH!!! Ahh! paniken där! HUR!? KAN!? MAN!? GLÖMMA!? DET!? jag förstår inte!?!?!? tur för mig att jag inte har så mycket att dölja och att även om det skulle synas så skulle det ändå inte göra det på grund av kläderna jag bar. But still. Jag förundras av mig själv ibland. HURKANMANGLÖMMA NÅTSÅNT!??!?!? HUUUUUUUR!


Okej.. den här bilden kunde ju förfinas lite.. men jag orkar inte... (och med förfinas menar jag förgkorrigering och konrtast ändring)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha:D

2011-04-22 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0