Brasilien

Jag vill dit, jag vill verkligen dit och ja, jag vet att det är fruktansvärt kriminellt och man blir iprincip skjuten genom att gå utanför dörren och varannan person knarkar. Men efter att ha sett de här bilderna kan ni inte förneka att landskapet är otroligt! Så fruktansvärt vackert!

Jag började typ nästan gråta när jag googlade efter bilder♥ Helt seriöst, fick andningsnöd och rysningar i hela kroppen. Ögonen vattnades. Lovisa Åström är mitt vittne för den som inte tror mig. Jag vet inte vad det är med det där landet som tilltalat mig så otroligt. Nog finns det vackra ställen på andra platser också men... jag vet inte.



Kommentarer
Postat av: he he

söt magda

2011-04-11 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0