onödig fakta

jag sjunger överallt FÖRUTOM i duschen
jag älskar turkisk yoghurt och är helt övertygad om att det inte finns en rätt som den inte funkar med
jag brukar ha debatter och diskussioner med mig själv i min hjärna
jag älskar att dansa
jag tycker inte om att svara i våran hemtelefon
jag gillar inte heller att avsluta ett samtal och lägga på
mörk choklad måste nog vara de godaste som finns
jag tycker inte om att sova själv, därför brukar ja tvinga min lillasyster att sova i mitt rum
jag älskar känslan av nostalgi
min katt borde egentligen ha blivit en hund
jag ger andra råd men lyssnar sällan till dom själv
jag gillar inte kolsyra utan väljer oftast mjölk istället för läsk
jag vill och SKA se Hurts när dom kommer till stockholm i mars


Kommentarer
Postat av: sandrarero

"jag gillar inte heller att avsluta ett samtal och lägga på"



- klick

2010-11-03 @ 16:55:20
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0