Coldplay - See You Soon

Den låter är väldigt speciell för mej. Jag får världens mysnostalgi känsla i hela kroppen när jag hör den, och jag kan lyssna på den hur många gånger som hellst utan att tröttna. Jag kan typ inte med ord beskriva hur mycket den betyder. Den har följt med länge. Jag älskar den och kommer alltid att göra de.
Introt är de bästa - ja blir så lycklig när ja hör de :D ja vet inte varför, den är inte så speciell egentligen  men ja, ja kan inte förklara. rysningar helt enkelt

 

Slutligen vill jag tacka Lovisa Wangby som visade den för mej♥

och Matilda Nordmark som tog med mej på en coldplaykonsert för tre år sen♥

och en liten parentes till Sandra Rönnblom bara för att det är våran låt♥

 


Kommentarer
Postat av: sandrarero

den bästa låten vi kan ha :]<3

2010-11-16 @ 20:18:03
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja det var en väldans tur att jag visade den för dej! ;D

2010-11-16 @ 22:13:10
Postat av: matilda

bra men gammal:)

2010-11-17 @ 15:45:45
URL: http://matildanordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0