sommarsommarsommarsommarsommarso

lalalaaaaaaaaaaala, jag har sommarkläder på mej idag. laalalLALA

idag ska/vill jag:
- fara på bibblan å låna Brisingr (tredje boken om Eragon) WIHO
- köpa en bikini som ja la undan igår  (en vit så ja ska se extra brun ut) mwehee
- jobbaaa
- (vill fara till elgiganten och köpa nytt headset till mobilen eftersom mitt gick sönder helt random :( men ja tror vi spara de tills vidare)
- komma på en riktigt bra film vs en riktigt dålig film till en redovisning på APU:n (det är faktiskt svårare än vad de ser ut)
- göra en liten packningslista :] det är ju trots allt bara 21 dagar kvar nu. iiih





Kommentarer
Postat av: elefant

tips: kolla på filmtipset ju

2010-05-12 @ 11:08:06
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: m

eragon äger fett läste ettan och tvåan sen tog de så lång tid tills trean kom så jag glömde bort va de handla om... men en vit bikini bli int den genomskinlig?

2010-05-12 @ 15:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0