Sista skoldagen

Imorgon är det sista skoldagen innan sommarlovet! Nog för att det intee riktigt har känt som att jag har gått skola dom sista 5 veckorna, vi har så fruktansvärt kul på APUn. Imorgon ska vi sätta in slutspurten för redigeringen på filmen vi har hållit på med och jag hoppas de blir bra! De verkade inte helt lovande från början, vi hade lite för höga ambitioner. Men ja tror de kan att bli ganska bra i slutändan faktiskt, om vi lyckas med musiken osv, som gör en stoor stor del i filmer. De kan hända att jag lägger upp filmen senare ;)

Nu måste jag verkligen packa klart inför tunisien! hitills har jag bara slängt kläderna i en hög på resväskan och det är några småsaker jag inte har slängt dit ännu, så de blir att sitta och vika kläder och fördela allt fint ett tag nu. Men de går nog ganska snabbt. ÅÅH jag peppar så fruktansvärt nu!


 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

HA SÅ KUUUUUL :D

2010-06-02 @ 10:16:27
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0