åååååhh

Ja orkar inte! jag är tött, arg, rastlös och har mensverk.
ja vill bara hamna i dvala i en vecka sen är allt bra. Vet inte ens varför jag är arg, allting alla gör är JÄTTESTÖRANDEE! ja vill bara förstöra nåt!! typ kasta ut nåt genom fönstret, eller sparka sönder en hylla!! ÅÅÅHH!!!

ÅÅÅÅÅHHHH jag ligger typ och vrider mej i smärtor uhuu, tog den sista ipren tabletten nyss.. VAAARFÖÖÖR FIIINNNSSS MEEENNSSS!?!?!?!?!?! VARFÖR!?!!??! helt värdelöst!!

Sen spydde katten i trappan också, självklart var ja tvungen att torka upp det... de va kul inte alls äckligt... ja började bara nästan gråta.

Sen vill jag göra nåt, jag vill vara där det händer. Jag vill till umeå NU och jag vill flytta till oslo

och jag tusen saker ja borde göra just nu men jag har ingen lust................. sååå istället väljer jag att sätta mej och se vänner och dränka mej i mina ilandsproblem


Update: Jag är hungrig också, SAMTDIGT som jag mår illa och jag orkar inte göra mat... eller äta.

Kommentarer
Postat av: sandrarero

hahaha varför skrattade jag när jag läste det här :(

stackars lilla magda<3

2010-12-04 @ 15:32:34
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: anna

du har det svårt lilla stackars magda :( ;( åh.

2010-12-05 @ 15:06:06
URL: http://fruktanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0