dum blondin, här har du beviset

Var hos Matilda igår, kom hem för nån timma sen. Vi färgade hennes hår bla. Först slingade vi håret blonda slingor(igår)  och sen skulle hon färga håret rött, fast hon ångrade sig, så istället sprang vi ut imorse och köpte blond hårfärg. eller imorse och imorse vi steg typ upp kvart i ett.....
Iallafall så igårkväll när vi hade gjort slingorna så började vi prata om att tänk om hårfärgen skulle sätta sej på IQ:n när hon skulle färga hela håret blont!! (lite på skoj)

Sen en stund senare hade vi denna fina konversationen.
Matilda - Åh vi har innlämningsuppgift till på tisdag i blalbalbla...
Jag - Ojdå, men Matilda de kanske är bättre om du låter bli att färga håret till efter du ha gjort innlämningsuppgiften annars kanske de inte går lika bra (fniss, fast ioförsig var hon ju redan halverst blond nu)
Matilda - Va? Va menar du?
Jag - ...jamen...du kanske ska vänta med att färga håret blont!
Matilda - ...Ja fattar inte? Varför ska ja de?
Jag - men åh!! Du kanske ska göra uppgiften innan du blir HELT blond!
(Tystnad)
Jag - suck -.- .... Blond??..... matilda de var ett skämt
(.......)
Matilda - HAHAHAHAAH!!! JAA NU FATTAR JA XD
(Sen skrattade vi typ en halv timma)

Hon är faktiskt en av dom smartaste människorna jag känner .....i vanliga fall(?)....iallafall.

I sthlm förra året, vi satt på ett café och hade sett Coldplay typ kvällen innan. De va tider de.

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha jag är blåst!

2009-05-10 @ 12:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0