MVG!!

Fin stund på mattelektionen:
Vi hade gått upp till ett annat klassrum för att jobba lite bättre.. (?) ( kan man ju lådsas iallafall (A). Efter en stund kommer läraren in med ett facit till oss (vi sitter och jobbar med ett blad vi hade fått).
Läraren:
Så, här har ni facit om ni skulle vilja kolla svaren. :)
Hon ger papperet till Lovisa som sitter bakom katedern. Lovisa tar upp papperet och leker lärare.
Lovisa: OK! är alla klara med uppgifterna?
Vi: aa, mm, jo
Matteläraren som fortfarande är kvar blir lite chokad och utbrister stolt!
Läraren: NEMEN!! OJ!! äe ni redan KLAARA?? Vad duktiga ni är!! ja ojojoj! nej då ska jag inte störa mer! jätteduktiga.
Vi sitter som fån på våra platser när hon smiter ut genom dörren mumlandes att vi är så duktiga!
Lovisa: ........är de nån som är klar?
Vi: nä......
Sen en stund senare började jag skratta i mengder!! Fast de va bara Sofia som märkte och tyckte ja va lite konstig, som började skrattaa bara sådär och mumlade lite för mej själv om Tjuvlyssnat osv.

Nog om de. NU SKA JAG FARA OCH HÄMTA MIN CYKEL I LÅNGVIKEN :)

Hittade några söta bilder på våra körsbärsträd jag tog i somras.

Kommentarer
Postat av: natta

vilka underbara bilder! :D

2009-05-06 @ 13:22:03
URL: http://natalies.se
Postat av: Lu

nice pics!

2009-05-11 @ 09:40:26
URL: http://ludvigpalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0