Im in LOVE

....with a fairytale!
Lille söte och scharmiga Alexander Rybak VANN!!! JAAAA!!! för dom som har lyckas missa de.
MEN SÅ HEMSKT GULLI HAN VA!!! 23 år och har slagit rekord i poäng i ESC + att han har skrivit låten helt själv. Jätte duktig var han på fiol också, har själv spelat de så ja vet att de är ganska svårt.
MEN GRATTIS NORGE PÅ ERAN NATIONALDAG!

Fast han va inte så smart och sa att dom som ville kunde möta han på flygplatsen när han kommer hem imorgon. De kommer vara så sjukt FULLT!!
Puss på han♥ (undra om han är singel)

Kommentarer
Postat av: ryggan

han e min min min min (idrömmarna iofs men ändå..)

2009-05-17 @ 13:28:33
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0