090518

Skola - slutade typ halv 2, PG släppte iväg oss tidigare för att vi är så snälla. (A) Han flyttade vårat Juridik prov till nästa tisdag också för att alla klagade för att vi har redan två prov den dagen. Men ärligt talat hade jag häldre gjort bort de imorgon, för dom tbå proven vi har imorgon är nationella och dom kan man ju endå inte träna på. Men nu vart de som de vart. Ja ska inte klaga.

Efter skolan cyklade jag, Sofia och Loi in till stan (på en cykel) och köpte mjukglass!! muummmaaa. När vi kom in till stan såg vi Cicci och Bea sitta på stenmuren ovanför rabatten där mittimot brinken(typ) och sola. Så vi joinade dom en stund, men vi vart så sugna på mjukglass så då sprang vi och köpte de. Sen ringde mamma och sa att hon va påväg så då va roliga slut och jag for hem, träffade Danni påvägen till bilen så hon följde med oss.

Sen nu har ja legat på studsmattan och solat och lyssnat på radio ett tag, men de började blåsa en massa så då sprang ja in igen. Så nu sitter jag här och har tråkit, funderar starkt på att gå ut igen.  hm...

Min fina upplåsbara blåa strandradio. jag älskar den♥ ( den funkar nu igen btw :D!! )

Kommentarer
Postat av: sanera

Naaw söt!

2009-05-18 @ 19:33:01
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: annaa

TILLS DU KASTA SÖNDER DEN MAGDAH!, <3! ;(((

2009-05-18 @ 22:10:40
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0