090303

Staden idag då, jag hittade en jättefin present till matildis ska hämta ut den imorgon efter vi har varigt i Bygdsiljum. Jag längtar inte till att stiga upp kan ja ju säga, kvart i 8 senast ska ja vara uppe och packa matsäck osv usch. Men endå så hemskt kul de ska bli :) sen efterråt ska vi till matilda och äta pizza och göra marränswish och fira henne. wiih

Kon nyss hem från en promenix me danniboy, helt plötsligt när vi gick förbi en snöhög kände jag att ja va bara tvungen att slänga mej och så vart de också, så nu sitter jag här med dyblöta sockar och suckar... HAAH!! sockar...suckar XD humor.
tidigare såg vi en film som heter the fountain, den va jätte bra och JÄTTEJÄTTE DJUP!! man vart helt tom i skallen efter att ha sett den, men de gör inget.

Jag har funderat lite och kommigt på att jag har spenderat halva mitt sportlov med att se filmer, har sett typ tio filmer redan... bland annat australia som jag såg klart idag. HUR BRA SOM HELLST!!! jag älskar den filmen.. serrilöst även fast den kanske va lite överdrivet lång nästan 3 timmar men de gör inget var enda minut va värt de. De är nästan ett måste att se den. hugaligen.
Sen har jag också sett whilchild, fjortisfilm tänker ni då som inte har sett den. De gjorde nämligen jag tll en början men de visade sig att den va faktiskt riktigt bra snygg kille med också, jag började grina flera gånger. Så den tycker jag också att ni ska se :)

Nej nu ska ja packa och göra klart de ja ska ha imorgon, också göra mej en kopp chailatte kanske ;) min snälla maami har köpt chai te de kommer att bli lite bättre än de ja försökte med igår tror jag mums.

Gonatt pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jag älskar dig med :D

2009-03-05 @ 18:26:06
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0