Rubrik!?!

OJ vad duktig jag är, har övningskört ända från mammas jobb i den hemska trafiken i stan. Men jag lyckades hifive för den. Riktigt smidig körning också för att vara jag faktiskt. (A) mwiih

Senså blir de ingen fotokurs ikväll heller för bussen går om några minuter och jag har knappt kommit mej genom dörren.. nästan. Iallafall så skulle jag inte hinna äta, så bättre lycka nästa gång. :)
Så kväller bli istället att spendera framför datorn och fixa med Fias blogg litegrann, sen bara va allmänt slapp.

Också är de ju Desperata hemmafruar på tv ikväll :) jag har missat typ alla avsnitt i världen men de är ju inte helt jätte svårt att hänga med faktiskt.

Gölligöll♥  släger in två bilder också, RÖRLIGA!! så de kan gå, då kan man sitta och roa sig med i några timmar om an känner för de. Försök bara inte räkna häckarna fåret hoppar över de är helt omöjligt, ja blir galen! Nu ska vi äta, soppa och mackor.

        

Kommentarer
Postat av: eeere

ahha så gulliga animeringar :D

2009-04-06 @ 13:21:33
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0