Gulligull

Nu har jag suttit och mixat och lekt med sandras blogg typ heeelaa kvällen. jag har lite ont i ryggen ajaj.
Ja fixar en massa andra bloggar men ja orkar aldrig sätta mej ned och göra min egen fin, de får vänta till ja kan mer. I tvåan ska jag nämligen gå webbdesign och bli bäst i världen... (A) man kan ju alltid drömma.

Skola imorgon jag längtar inte helt jätte mycke.. börjar lite senare än vanligt så ja måste sitta på skolan typ i nästan en timma och göra ingenting i väntan på att klasskompisarna börjar droppa in.

Nej nu ska ja nog sova tror jag, eller sova och sova kommer vel fastna i Om jag kunde drömma så ja ligger och läser hela natten istället muwahaha.

Fast innan de TJEJKVÄLL!??!?!? JULIA LOVISA!?!? :D:D när var hur?
Godnatt och sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0