Tjehhhnnaa aa heehhJJe

Goddag :) Jag har just komme hem från skolan, vi slutade kvart över 11 idag, riktigt trevligt. Sitter och funderar på om jag ska fixa designen lite kanske göra en egen bloglovinlogga. eller kanske inte.
Fixade lite med Ericas blogg design idag på skolan, den vart ganska göllig.  mwiihi

Nej nu ska ja göra mej en kopp kaffe eller varm choklad och sätta mej och se film eller nåt. Fram tills jag ska iväg med bussen kl 5, och sen vidare och DiscoBowla. Vita kläder är de som gäller ;) jag kommer att va shiny. För övrigt så suger jag på att bowla , även fast jag har staket och skit. De kommer säkert att går bra, önska mej lycka till

Kommentarer
Postat av: erica

nu börjar jag närma mig din cooling nivå ;)

2009-03-20 @ 18:11:04
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0