The Lonely Island

Har suttigt och spenderat några timmar på youtube nu och kollat in lite videos från The Lonley Island.
Har sett alla 8 episoder av The Bu, haha så underbara som är ;D humor på hög grad. Lyd mitt råd och se de, dom är typ mina nya idoler. 3 grabbar med humor,Andy Samberg, Akiva Schaffer och Jorma Taccone.
Senså surfade jag runt på google och fann denna klockrena bild, han ser helt förstörd ut lilla pöjken. whootf


Ja känner att ja behöver fixa till min blogg litegrann men jag har verkligen ingen ork, ingen som vill hjälpa mej lite :] I tvåan ska ja gå Webbdesign så då kommer min blogg va snyggast i världen ;) längtar.
Att avluta sitt sportlov med att sitta och slappa med ostbollar och en film känns ju inte helt super bra men, så får de nog bli. Funderar på att göra mej en kopp varm choklad eller nåt, kanske kaffe så ja piggnar till litegrann. Skola imorgon...heja.

Kommentarer
Postat av: baajs

cancerbollar?

2009-03-08 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0