Im a Vampire

Usch jag mår lite illa. Vi ska snart äta, kottletter mums. Men jag är inte helt jätte hungrig om ja ska vara ärlig.
Har läst ut Om jag kunde drömma nu och började på När jag hör din röst alldeles nyss. Hemskt bra bok.
Ja vill också bli kär i en vampyr... men den drömmen kommer nog alldrig att slå in /sigh. Iallafall så har Hillevillevi hittat på en egen liten lösning på bekymret, nämligen att göra sej själv till en vampyr med hjälp av photoshop. HEL SMART!! tyckte jag.
Så jag försökte leta fram en bild som var iallafall någorlunda frammifrån, efterssom Vampyrer visst är cymetriska (båda sidorna är likadana) Men jag hittade ingen :( :( så mina bilder vart jätte misslyckade :( då vart jag lite deprimerad och gav upp för tillfället.
Men ikväll när jag har Duschat och fräshat till mej så tänkte jag tvinga nån i min familj ta en bild rakt frammifrån så ja kan göra en vampyrbild MUAAHHHAAH! de va min plan iallafall.



Kommentarer
Postat av: ryggan

Jaaa wiee du får lägga ut den sen :D:D:D

2009-03-29 @ 17:57:23
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju desperat!!

2009-03-29 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0