Humor och tidsfördriv

Torsdag imorgon. kul kul..
Snart helg iallafall, annars så har de inte hänt så mycke i mitt liv.
De bara driver på som de brukar.
Sen..så....fyller ja ju år om några dagar.. typ mindre än en vecka..6 dagar... ja

??
ohmygosh!!! JA FYLLER ÅR SNART!!?!? va hände där!? tiden går för snabbt för mej ja hinner inte me :(

Haha ska ja berätta en lite rolig sak som hände idag i matsalen? När vi hade tagit mat så stod vi och letade efter ett ledigt bord vi kunde sätta oss vid, då helt plötsligt öppnade sig världen(?) och ja fann ett ensamt litet fyrabord längst ner i matsalen. När jag satt mej ner vem upptöcker jag inte sitta rakt framför mej? jo lilla Mr.Andersson, de va ju kul för Sofia tänkte ja då perfekt utsikt!(fniss) några sekunder senare när vi smält dedära så ser vi Ängeln(också kallas Långben av dom som inte riktigt har förstått hans charm) sätta sej snett bakom oss (snett framför lovisa, som sitter framför mej) HUMOR! tänkte jag då och Loi har perfekt sikt på han. Sen en stund senare ser vi också Randiga tröjan en bit bort till vänster om oss, Vi var helt omringade.. Re roliga är att de finns typ tre killar på skolan vi har smeknamn på angående olika anledningar, och alla dom tre lyckas vara på samma plats vid samma tillfälle, alla går i olika klasser och olika årskurser osv, hur stor är chansen.
Liite ganska kul tyckte vi de var, och lilla Fia fick ögonkontakt med Mr.Andersson flera gånger så hon svävade på moln hela eftermiddagen...(?) nja men typ..
Intern skämt? jåh.

Aja KOM IHÅG MIN FÖDELSEDAG DEN 17:e MARS!! :D

Kommentarer
Postat av: JOhannaa

HAHAAHHHAHAH FAAAAAAAAAAAAAAAAAAan så grymt jävla kuuuuuuuuuuuuul! hahahaah helvete att jag missade det =(

2009-03-12 @ 00:40:02
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: hillepille

jsg vill komma på kalas ?;);)

2009-03-12 @ 14:05:59
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0