090326

Sitter i datasalen nu och jobbar med PowePoint, vi ska göra ett bildspel men Pidjay är inte så snabbså vi har redan hunnit klart för längesen. Sen efter datan har vi Matte och Lunch. Vad som händer efter lunchen får förbli en gåta.
Iallafall så kom jag hen vid 12 igår och kunde inte sova så jag är JÄTTEJÄTTE trött satt och sov i bussen på väg till skolan. Sen har jag ont i huvudet också, fy usch. Man ska inte klaga antar ja för vårt land är ju tryggt.

JAAA PIZZA TILL LUNCH IDAG!! <3

saru?
Asså haHAHah ja måste ladda hem Kenny Begins, den va så fruktansvärt rolig..bara för att jag har bra humor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har klickat mig runt till din blogg typ 400 ggr nu känns det som

2009-03-27 @ 23:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0