Sveriges nationaldag imorgon

Nu har ja tvättat fönster och gjort marsipanblmmor för fulla muggar. Pappa fyller 50 imorgon så vi ska kalas! Större delen av Sverige kommer att hissa flaggan för pappa (kan också vavra för att de är sveriges nationaldag men de säger vi inte högt) Huset är kliniskt rent nu iallafall!.....eller....nästan....förutom mitt rum.... och alla andras...eh

Sen ska de vara airshow imorgon på flygplatsen så de kommer flyga en massa flygplan över vårat hus hela dagen! men de är ganska coolt vi har bästa utsikten för alla loopingar och skit! fast de låter ganska mycket, men de får man tåla.

Hoppas ni som läser dehär har haft en bra dag! Jag därimot har sovit bort hela dagen efterssom vi va lediga idag. Åt frukost nångång vid ett sen fastnade jag vid tv:n - jag som nästan aldrig ser tv. Sen när resten av familjen kom hem vi 4-5 var de bara att börja röra på sig. men de va skönt me sovmorgon iallafall :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0