Trästocks

Jag känner att dom senaste inläggen har varigt ganska värdelösa, så nu tänkte jag skriva om trästocks som var förra helgen. Riktigt trevligt var de faktiskt fast ja orkar inte berätta så mycket, sen har ja världens sämsta minne också.

På fredagen var de miss lee och på Lördagen Veronica Maggio men henne fick ja inte några bra kort på, sen orkade vi inte se klart henne heller hon SÖG live...illa illa. Istället sprang vi runt på stan ett tag och roade oss.



Sen på kvällen skulle vi fara till erika med Tuben, Viktor och, Klas och äta tacos, så jag och Danni var tvugna att gå ända till ica-kvantum från CENTRUM!! men vi vart glada sen igen efter att ha satt oss i bilen:

eller......jag iallafall.....

Väl där åt vi som sakt tacos och såg hem till midgård riktigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0