BB stands for Boda-Borg

Kusinerna är här och imorgon ska vi fara till Boda-Borg, ja råkade lova att ja skulle följa med fast ja känner inte riktigt peppen... De börjar kl10, vilket betyder att man måste stiga upp tidigt......vääldigt tidigt. -.- /sigh

Sen har ja lite panik också...för jag ska bort på läger den 28onde(på Tisdag) tidigt på morgonen och jag har inte börjat packa :( skam skam. Imorgon ska ja till Boda-Borg - kommer hem vid 5 kanske. På måndag ska vi vara till Munkviken och äta middag, fast de vet jag inte hur länge vi ska vara sär eller när vi ska fara :).....puhpuhpuhpuh


Kolla "snygga" bilden jag hittade när jag kollade igenom gamla bilder.....jag försökte göra en såndär jätte ful pose som alla modeller kör med nuförtiden...vad säger man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0