carry on walking.

Im HOOOMEE!! :D jag har kramat ihjäl mina små söta katter :] saknade dom jätte jätte myyckee :D iiH!

Fast jag har jätte ont i magen :( mår lite illa ja och Julia har ätit för mycke glass. bläbajs. :( ja mår jätte ILLA! :( de kan ju ioförsig bero på att ja inte har sovigt så jätte mycket inatt på tåget också :) vi var framme i Jörn kl 6 på morgonen tåget var en och en halv timma försenat.. åsså var vi tvugna att sitta och vänta på bussen i en timma :) kanonkul..

Nu ska vi smita och se Sagan om ringen, de va ganska länge sen man såg dom filmerna :) pussokram.

hihi gissa vem som har vunnit en ny design pa bloggisen! ;D

bubbis <3

Kommentarer
Postat av: Anna

jagvillse sagan om ringen filmerna!! det var cirkus 11 år sedan jag såg dom. nej.

2009-01-06 @ 01:01:49
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0