Aldrig!

Jamen du... ja suger på charader, trevlig informerande som ja fick idag sådär i mitten på en lektion.
Jag och några tjejer i klassen kom in i klassrummet igen, efter att vi har varigt ute och pratat. De va typ kaos i klassrummet och alla skrek hit o dit ;D aja iallafall så satte vi oss ner ja satte mej på en bänk lite sådär mitt i alltihop.
Läraren: Ja ni kan ju hoppa in i ett lag.... jaa.. men ni sitter ju ganska bra i lagen ni sitter blir de bra så. vilket lag är du på? pekar på mej.
ja rycker på axlarna och ser ganska lost ut.

Ludde:
men Magda kan va me oss, du ä på vårat lag magda!
Didrik: haha NEEJ MAGDA SUGER PÅ CHARADER!! HAHAHAHA!!!!
Jag: MEEN MOOGEET!!!! DE GÖR JA IINTEE!!! ja listade ju ut dendär pensionären!!!grr.  (på nyårs)
John: ok nu måste du använda huvudet, armbågarna och .....(nånting mer kom inte ihåg va de var)
Jag: ..... armbågarna??? :O!!!  k....

Ja kännde mej lite förvirrad... men de gick bra tillslut fast vi förlorade me ett poäng :( uh!!!....

leker
vi bara på skolan?...... nej (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0