Don´t mess with the warrior!!

OH MY GOOSH! Talet idag gick jätte bra faktiskt :) även fast ja inte riktigt visste vad ja skulle prata om helt. Jag hade ioförsig skrivigt en liten fusklapp, men ja glömde den och pladdrade på en massa endå. ^_^ Vi skulle sikta på tre minuter och gissa vem som typ exakt lyckades få tre min?!??! HaHA lycka!! Fick veta att jag pratade inte till publiken när jag pratar, nej jag pratar med publiken.. även fast dom satt tysta på sina platser och flinade. Hur i friden gick de till? XD aja whatever de va kul, ja skrattade yp hela tiden ja stod där framme ;D.. mobbat. nä men de va riktigt kul faktiskt.
förövrigt har dagen idag också varigt ganska bra :) eller ganska och ganska den har varigt bra inget att klaga över. fick en liten humörsvängning på Engelskan å vart värsta depresst. :) men de gick över sen hihi. Jag kämpar på!

HAAHAH här har ni ett litet klipp från Scrubs season4 jag kan inte sluta skratta XD ansiktsuttrycket i slutet (L) <3



Kommentarer
Postat av: Puff

HAHA KING INTHA DJUNGAAAL

2009-02-04 @ 08:39:10
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0