Tacka vet jag subway

Idag hade vi datakunskapsprov på morgonen, och ja säger bara de måste nog ha varigt den sjukaste prov lektionen jag har haft! hela klassen satt och typ grät och klagade på att dom inte kunde ;D så PG fick ge en massa ledtrådar hela tiden
Oj gav ja för mycke ledtråd nu kanske?
...jo.. de slutade med att vi fick svaret ganska gratis på ett ental frågor. lite humor må ja säga..men ja kan sova lugnt sa han, så jag hoppas att de gick lite bra iallafall. Om alla får IG skyller vi på att de va fredag den 13:onde.

Slutade kl 12 och smet in på stan med Fia, så vi gick runt en stund och komme på att vi skulle prova lite kläder på Vero Moda eller de va ja som ville (A) men de va nog de dummaste jag gjort i hela mitt liv. Jag vet ju att ja inte har pengar så varför ska ja gå runt och prova en massa kläder och bli deprimerad för att ja inte kan köpa dom, idiot!

När jag gråtit ut en stund så for vi till Waynes för en kopp älskade chailatte <3 åhåhå de va så underbart gott! mums
haha vet ni sen va som hände då? ni kommer bli så otroligt hemskt avundsjuk så de  e int sant! gissa vem som satt i stora tältet på torget och skrev autografer? jo MARKOLIOOO!!! MIN IDOL!!! XD haha ja fick en autograf av han ;) de ni! ok han e inte min idol men de e lite coolt faktiskt.

Sen smet jag på Tohrens och pysslade litegrann, jag fick ett armband av Hillevi riktigt fint. Åsså slådde vi in Sandra i rött paketpapper så hon såg ut som en liten röd julklapp. vi tänkte försöka skicka henne med posten men vi ångrade oss. Åå! ve ni?? ja skakade hand me råttan!!! en lärare på Tohrens han e skit cool XD, som så liten och svag. jag är stolt

Nu sitter jag iallafall hos Matilda, vi ska äta Pizza snart!! wiie! namnam sen bär de iväg tjenahej.

javet att rubriken verkligen inte har någonting med de ja skriver just nu att göra men se skiter jag i. ett litet inside joke bara. eller nja men nästan.. de var iallafall när vi satt på Subway igår jag Fia Johanna och Lovisa, vi snackade lite tjejsnack fram och tillbaka och Lovisa utbrister ja tacka vet jag "anonym" Jag och Fia börjar asgarva medan Johanna sitter och ser ut som ett frågetecken. Hon har aldrig hört uttrycket så vi va tvugna att förklara. de va kul mwahahah!


Kommentarer
Postat av: ihhi erren

tusan :( skulle ha farit iallafall då... jag ska tvinga fram ledtrådar jag med!!!

2009-02-16 @ 13:17:16
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0