Spanar´n

ÅHÅHÅ!!!! MATEN IDAG VAR UNDERBAR!! <3 de måste ha varigt de godaste jag någonsin ätit i hela mitt liv! ok ja driver... intee.

Vi lekte snöbollskrig på gympan idag, de va kul förutom att när jag skulle hoppa upp på en plint landade jag rakt på knäet som jag glömt bort att jag hade ont i, riktigt vidrigt ont gjorde de ja föll typ ned i smärtattacker och gråt... nä men usch vad ont de gjorde, inte att leka med. Sen så lyckades ja snubbla ett enstaka gånger och fick brännsår över hela mina knän och armbågar, men vad gör man inte för laget. didi

Sitter just nu på Mediakommunikationen vi ska göra en mindmap för ett tröjtryck för Röj en mina, ganska intressant faktiskt men just nu sitter jag fast och vet inte vad ja ska skriva. blogg.se →nästa. weii

Efter skolan ska ja dra till sctaden och senare på fotokurs, najs va? kommer hem vid 9 halv 10 kanske. Nog för at vi har matteprov imorgon men jag kan de tror jag så de e lungt. keep up the good work.


Kommentarer
Postat av: saandra

Neej så söt!!



TACK =D

2009-02-17 @ 14:43:18
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0