Snö, snö och ännu mer snö.

Lilla snälla jag och mina små sötaa syskon har varigt riktigt duktiga idag, och tagit in en massa ved eldat och snöslungat/skottat, som vi lovade mamsen och papsen. En aplåd till oss! Men usch asså de va inte jätte varmt -13 ja jätte kul. Jag nästan svettades pågrund av den överväldiga värmeböljan. aja, de funkade (med mina 3 ton kläder under dunjackan och täckbyxorna.)
Mikael, min storebror var ganska duktig. Han skulle stänga fönstret ner till källaren där vi slänger in veden. Så då när han hade fäst fast gångjärnen skulle han bara sparka in förnstret litegrann så Rebecka, min lillasyster kunde fästa fast de. Men de gick inte riktigt så bra. de hördes en spark och ett KLIRR!........underbart!!  HAHA XD de är rätta takter..lilla jag råkade börja skratta då mwi :]

Nu känner jag verkligen för en VARM dusch för jag fryser fortfarande om fötterna osv.

SEEYA!

Kommentarer
Postat av: fruktanna

altså kruppsnö!! :O



2009-02-06 @ 18:08:25
URL: http://annacar.blogg.se/
Postat av: fruktanna

altså kruppsnö!! :O



2009-02-06 @ 18:08:25
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0