IG-

Fotokursen var riktigt hemskt kul faktiskt, dåligt snygga bilder också. Får dom i helgen nån gång så ja kanske lägger ut senare v fåår seee. Nu ska ja sova tror ja faktiskt, Jag är jätte trött uhu. Måste stiga upp imorgon så jag hinner äta frukost, har missat de typ hela veckan och frukosten är ju dagens viktigaste måltid, ig till mej. Måste komma ihåg locktången till imorgon annars kommer the gaang döda mej.. typ maffian eller nåt.
Nej serriöst ja ska sova nu. orkar inte ens tvätta bort sminket de är riktigt slappt.

Ute gympa imorgon hur tror ni de kommer att gå, imorse när jag vaknade var de iallafall -27 varmt. Så helt ärligt tror ja inte de blir något. Vet inte ens om jag orkar släpa med mej väskan till skolan imorgon. aja de löser sig som vanligt.
Jo just ja Matte provet är på Torsdag inte imorgon.

Tjaa vad kan man säga mer visdomsord för imorgon kanske? jamendu
Livet är en njutning inte en plikt.
Om detta kommer som en nyhet för dej
är de kanske bäst att tänka om.

Kloka ord må jag säga. blir typ lika förvånad varje gång.
God natt puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0