FETTISDAG

Idag är de Fettisdag och de betyder SEMLOR I MENGDER!! Jag och Lovisa ska äta semlor efter skolan nånstans, hon hade fått pengar av sín pappa för att äta och bjuda me nån kompis JAAH! sen blire Fotokurs, jag har tage me mej krustången så vi kommer få vilda frisyrer, inte o leka med. ja vill ha semlor i mengder. Ja råka glömma pengar idag och ja hinner ju inte fara hem innan ja ska på fotokursen så semlor och godis(som jag har i väskan) får bli min middag idag, nyttigt och gott.


Lunchrast nu sen svenska egnelska och media. Men ja missar typ halva median för ja ska ha engelska nationella jag längtar inte, aja de löser sig :) önskamej lycka till.

Kommentarer
Postat av: fruktanna

KRUSA HÅRET FTW!

2009-02-24 @ 18:12:29
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0