You spin my head right round right round

Vi sitter och ska göra en musikvideo på PowerPoint nu. ja....
titta vad ja hittade som sparat dokument på datorn.. tja vad säger man har man kul så har man...

hej jag heter lovisa och jag kan skriva snabbt på tangenter. magda är sär. sofia åxå. men jag är bra, bättre och ja, till och med bäst!!!! ingen kan slå det! de är så det är. och det är såd et ska vara.  :)

Magda äru där???? hallå???

dissen!!!

nä nu skojar jag bara. ja lekte att de va msn (A)

haha nämen seriöst asså. jag kommer från Lidingö. och här är vi alla homosexuella. Så de så :) så du kan ta och hålla käften jävla fjååååårtizzzz


ja och just de. jag har en pappa också, de är det inte alla som har. just de! man ska vara glad för det. glad för va man har. så tyst nu! de är så det ska vara. och va är det här nu då? smal text??? de ska ju vara fet vafan. :O pg har muschtach. äru fet lr?


pusshej love ya bajbaj!


kött fyfan!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0