Wiiihhooo Matilda tha man

Jag och Matilda har gått på stan nu och letat julklap till Fanny som fyller år imorgon. Vi hittade värsta fina sakerna ;)
Jag lovade Matilda att skriva ett riktigt långt inlägg om henne. Vilket jag tänkte vara snäll och göra nu.

Matilda är då min kusin på mammas sid. Hon är 18 år sen i februari..hon tycker godis är gott.... ÄÄHH whatever jag visar en massa bilder istället, ni vet ju att en bild säger mer än tusen ord. tjooho

En liten Matilda i knät på hennes mamma och pappa

Några månader efter födseln upptäckte hon att hennes pappa passade bra som en säng också.

Åren gick och pappa Erik orkade inte släpa runt henne på armen längre

När hon inte sov brukade hon ligga på golvet med mej och viska en massa hemlisar

Sen brukade vi klä ut oss också. min brorsa till höger


När de vart ståkit sov hon lite till

Tillome när mamma och pappa var sega passade hon på att sova, visst kan föräldrar vara otroligt sega ibland?

Åren gick och hon fortsatte sitt sovande och såvitt ja vet sover hon fortfarande.
En stor applåd MATILDA!


Ok, allt dedär kanske inte riktigt stämmer helt.. HAHAh!..
Hon brukar inte sova särskillt mycket, till skillnad från mej. Jag kan somna var och när jag vill!
Men jag hade verkligen en MASSA bilder på när hon sov!!!  Helt GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0