Lördag

Sitter här och lyssnar på lite musik medans jag försöker skriva lite på mitt CV. Men de är inte helt lätt måste jag erkänna. Jag vet inte riktigt hur ja ska skriva eller vad ja ska skriva, aja de löser sig säkert.

Sen förövrigt så håller ja på bli galen JA VILL LADDA HEM MÅÅÅSTE LADDA HEM!!! uhu men ja vill inte bli upptäckt och måste betala. Så ja håller mej på den säkra sidan. Matilda kom på en smart sak att vi ska byta filmer och musik med varandra, så ja får musik och filmer av henne som inte jag har och tvärt om. Fast egentligen.. de är ju också ett sätt att fildela om man tänker efter.. äsch ^ ^


När jag satt och fiskade fram en bild på mej och Matilda så hittade jag en massa bilder på när vi va i Sthlm på konsert och såg Coldplay, så ja tänkte bjuda på några bilder därifrån också. Usch vad ja vill tillbaks dit!! hemskheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0