Göllig klass har man iallafall♥

gAahhH!!
Jag stannar i stan idag, äter hos Lovisa sen blire FOOOOTOOOOO.. najsbajs

Jag är tröööttt ja vill inte vara i skolan... idag fick vi sluta tidigare från Engelskan för att gå och se, nåt tjafs som estet treorna hade. Jätte bra var de iallafall. Hela klassen fastnade på en låt BEAAT IT just beat it!! lalala så nu när vi kom till näste lektion med PG så tyckte vi att han skulle köra lite catwalk för oss i klassrummet. Hejvilt var de vi klappade och var allmänt vilda samtidigt som några sjöng för fulla halsar PPPIIIDJAAYY just PIIDJAAYY!!! Jag pallade inte vara me för jag har ont i magen och lite i huvudet.. :( men de va ganska kul iallafall. :)

Pidjay funderade en stund hur så många (erhm) kunde hamna i en och samma klass. tja säg de.

Nätverkskablar, ett kort som jag tog på skolan för ett tag sen när vi hade temat relationer.

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: annaa

OMG JAG E SUGEN PÅ ATT PLUGGA!!! :K

2009-04-07 @ 17:41:26
URL: http://annacar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0