Första skoldagen /sigh

Härligt med skola igen...int. Jag har nog aldrig varit så trött på skolan som idag, vandrade runt som en zombie hela dagen.
Det började med foto på morgonen. Min grupp skulle ta kort på en massa röda saker,de va ganska kul :) ni fick ju ett litet smakprov på inlägget nedan. Sen matte..... behöver jag säga mer?
Efter de var skulle vi fara på föreläsning i blå-salen om droger. Jag lyckades nicka till några gånger, inte för att de inte var intressant men, nä ja vet inte jag är sjukt trött idag ialaffal efter en helgs slit i Jäkkvik. (Kommer berätta en massa smaskiga detaljer om jäkkvik sen när jag har fått bilderna)

Jag och Julia sitter och spelar nå random spel i jäkkvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0