Dålig uppdatering igår

Catch up
Tisdag = långdag inte kuuul. Fast vi hade iallafall tur med vädret :) så vi fick sola lite på Mediakommunikationen härligt.
Efter skolan FOOTO! och sedan milkshake på Max oturligt nog för mej så hade jag inga pengar på kortet så icke sa nicke, men vi ska smita till stan senare och sola lite och äta godsaker.

Idag hade vi kortddag till halv ett. Gympa på morgonen sen prov som gick riktigt bra faktiskt och sen arbetssätt och ledarskap där vi fick igen proven MVG- Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv.
Nu sitter jag och redigerar lite bilder från igår. Sen bär de iväg till stan.


Kommentarer
Postat av: ryggan

HATTEN JAG VILL HA FRÅN LINDEX, 129 KRONOR GEMEJ GEMEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-22 @ 23:07:58
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0