Snart JUL!

Tjaah tredje advent igår som sakt och min tur att öppna julklappskalendern ^^ happy? oja..
Sen kl 3 var de lucia i bönhuset :] det var jätte mysigt, rebecka sjöng... fast inte solo :( hon vägrade sjung solo, de va säkert bara för att Didrik skulle komma o lyssna ;D. Lovisa och Vera som är typ 4 år gamla var hur söta som hellst när dom stod där framme och sjöng för fulla halsar och viftade på lådsasljusen, vi satt typ och bröt ihop på bänken jag, Didrik och mamma + alla andra för den delen. Sen direkt efter Lucian blev det grötkalas i klubbis jag fick ont i magen :/, och sen komtomten på besök :D:D:D JAAH!!!! ja fick en godispåse :D!! ja har ju godis förbud så ja sparade den i skåpet bland allt annat av mitt godis. Riktigt trevligt :) mysipysigt.


Jag hade ett scary samtal med mamma igår också. ;D haha ja skriver inte va vi pratade om ni får fråga på msn eller nåt då isåfall.

På kvällen så for vi ut och åkte i dalabacken <3 ;D jag har saknat dalabacken :D haha ;D
sen ännumer på kvällen/natten satt vi och myste, mysipysigt och såg saw5 :S den va ganska äcklig bläääusch. Ja som ville se Napoleon Dynamite! :( buhu.

Idag så visades våra repotage :) det var ganska kul :) efter skolan chillade jag på stan en stund med Lovisa,Sofia,Johanna och Erica. vi gick runt och letade pannband och tyg till mantlar som vi ska ha på Innebandyturneringen på torsdag. Vi kommer att vara snyggast av ALLA!! ;D.. som vanligt.


Kommentarer
Postat av: sandra

Man ska ju se napooleon!! :D:D:D (L)

2008-12-16 @ 18:57:46
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0