Mexico

Nu ar det ungefar en vecka kvar av detta aventyr och det kanns inte overdrivet kul alltid. Men det ska bli ganska skont a andra sidan. Vi har ju trots allt varit pa fri fot ett bra tag nu.
Just nu befinner vi oss i Playa del Carmen i Mexico. En valdigt mysig liten stad inte alls sa langt ifran Cancun och jag har just tagit mitt dykarcertifikat!  Vilken lycka<3 Annu mer lycka ar det att fa glida omkring tungdlost i vattnet och bara njuta av alla koraller och markliga fiskar. Jag kommer seriost hamna i en depression.. Ungefar som nar man lamnar nagon man tycker valdigt mycket om. Jag ar jatte nyfiken pa att fa se filmen min larare filmade nar vi dykte! OJOJ

Imorgon lamnar vi Carmen och aker ner mot Tulum istallet och jag har hort om nagra som gick ner till en speciell strand for att radda baby skoldpaddor<3 Kan ni tankar er nagot sotare? Okej.. Det kan jag ocksa men iallafall! MASTE radda skoldpaddorna!! I dagens dyk sag jag fyra st sammanlagt pa tva dyk :))))) Inga hajar dock. Det var en liten besvikelse..

Nu ska jag ga och gora lite popcorn.. For jag ar hungrig.. For jag har inte atit middag an... mm thats how we do it here.


PS. Tackosen har har INTE levererat hittils. Skams.

Kommentarer
Postat av: hi

Keep up the good work med uppdateringen! Läser din blogg varje dag :')

2014-09-03 @ 12:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0