Singapore!

I förrgår kom vi hit till Singapore. Ända sen vi landade här har jag totalt älskat den här staden! Allt är så fint och byggnaderna är helt fantastiska. Det känns nästan som att man har kommit till framtiden. Igår var vi och kollade in Marina Bay och Singapore Flyer. Helt otroligt! Sen på kvällen träffade vi två komisar från Argentina som vi hängde med i Boracay, sen for vi på Night Safari. Det var inte jättespännande men helt okej.

Idag har vi varit på Sentosa ön och Universal studios! Det var verkligen jättekul! Skulle på riktigt kunna bosätta mig på den ön i all evighet. Nu har vi just sagt hej då till dom, för dom ska fara till Manila nu och sen hem om några dagar. Jätte tråkigt. Jag vet inte riktigt vad jag och Matilda ska hitta på nu ikväll. Vi är ganska trötta efter att ha gått omkring hela dagen. Men vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0