pingvin

Köpte tidernas snyggaste mössa igår. Ska aldrig ta av mig den. Någonsin. Ikväll är det städning av lägenheten som står på schemat. och tack och lov för det. Är så sjukt äckligt här. MEN det ska det snart bli ändring på! Sen ska det vara fint framöver. Kommer ungefär hålla i en dag sen ser det likadant ut igen. Int är det lätt hörrni.

Vi har också fått ordning på värmen här.. (nästan) För idag var jag och Sanera förbi city syd och köpte ett nytt element! Hyresvärlden ringde igår och sa att det var lättast så men att han självklart kommer betala för det. Dom fick lite panik efter mitt 10onde mail om att vi håller på att frysa ihjäl tror jag. Duktigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0