Oh happy sunday

Seg söndag här i lägenheten. Jag har sovit bort nästan hela dagen.. Sett lite Game of Thrones sen sovit lite till. Druckit lite tran hahahaha uh. det är så fruktansvärt äckligt. Det är altså omega tre olja som man dricker istället för att ta tabletter... Smakar rå fisk. Japp, det är sånt man dricker här i norge. Annars får man inte vara med. Så om jag inte blir frisk nu så vet jag inte vad jag gör.

Funderar starkt på att fara och sola, men jag tror jag ska spara pengarna på nåt bättre istället.


Kommentarer
Postat av: lina

inte om du åker taxi och du verkligen VERKLIGEN behöver läsa grejer som taxibilarna gör reklam för.

2012-01-22 @ 18:09:01
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0