I feel happy today

Fy så sjukt trött jag har varit idag. Somnade på bussen till jobbet, glömde mössan när jag vaknade och fick panik för att vi var framme, fick tillbaks mössan av en snäll kille som såg att jag hade glömt den!♥ Så glad jag blev! Får verkligen hopp om mänskligheten när såna saker händer!

Somnade på bussen hem från jobbet. For och solade, somnade i solariumet, solade ca 30 min för 32 spänn. I feel bad... Men nä. Kollar man inte att dörren är öppen så får man skylla sig själv när man betalar. Jag stoppade ioförsig solariumet när den startade och jag var påväg ut men sen var det ingen utanför!?!?!? så... jag gick in igen.... win!

Nu sitter jag med ansiktsmasken på, med en kopp the och lyssnar på min heart spellista på spotify! ååh känner mig såå hemma just nu♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0