6 dagar senare

Goddag! Imorgon är det nyårsafton och den andra januari far flyget till sthlm och sendan vidare till Thailand den tredje. Har resfeber till tusen.
 
Igår var vi på Boda borg och lekte. Det var kul, fast jag har blivit ganska så förkyld.. Vet inte hur det ska gå imorgon på nyårs eller under flygresan för den delen!? Kul..t. Får lov att klara mig helt enkelt. För snart är jag i THAILAND!!

I fredas så bokade jag, Fanny och Matilda flyg mellan länderna. Vi börjar i Thailand och är där till 30 jan flyger från Bangkok till Ho Chi Minh i Vietnam. Är där till den 13 februari, far då vidare till Manila i Filippinerna, stannar där till tredje mars och flyger slutligen till Singapore. Sen har vi inte bestämt nåt mer. Vi ska till Malaysia också men det vet vi inte när. Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0