Bio

Snart ska jag och min familj minus Rebecka fara och se bio. Pirates blir det. Vi har blivit utkastade från huset det är därför.

Så nu har jag fixat till mig och tagit på mig vanliga, fina kläder. Fy så skönt. Har kännt mig så risig nu på senaste tid. Gått omkring i jobbarkläder osmikad och svettig. Skönt med lite omväxling.

Jag hörde också att det var problem med att kommentera min blogg!? KATASTROOF!!! jag vill ju ha kommentarer!!!! Hur många är det egentligen som har det problemet? haha... kanske blir svårt för er som inte kan kommentera att säga vilka ni är... Era stackare som inte kan kommentera mina fantastiska inlägg...

Nä, jag ska försöka fixa det.... nån gång.... nu --> mat och en bild.



Eller två...

fluga

Kommentarer
Postat av: sandra

jag kan då absolut inte kommentera.

låter nudlar & gröt bra till göteborgsresan? något du vill tillägga? pizzahut är inräknat!

2011-06-17 @ 18:43:59
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: lina

jaaaaaaaag kan

2011-06-17 @ 18:55:17
URL: http://linaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0