Jag har ett nytt mål i livet

Åhh jag dör! Jag hittade just en artikel på DN om världens sju NYA underverk! De tidigare sju underverken finns inte kvar förutom pyramiderna i Egypten. Jag måste se dem!

De nya underverken har blivit framröstade av 100tusentals människor och de är:

Kinesiska muren

 


Petra i Jodranien - en av världens äldsta städer


Kristusstatyn i Rio de Janeiro som jag förövrigt skrev om i några inlägg ner



Machu-Picchu - högt upp i Perus berg


Chichén Itzá i Mexiko



Colosseum i Rom



Taj Mahal i Indien


Jag är helt pirrig i kroppen just nu! Jag vet typ inte vad jag ska ta mig till! Jag är så glad! Vet inte varför egentligen! Fast jo! ÅÅÅHHHH dethär är stort för mig! jag förväntar mig inte att ni ska förstå mig just nu, men ja spricker snart. Dethär är så starkt! Nånting jag måste göra! Nånting jag måste se!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0