You have faild please die.

Snacka om dum brunette(?) livet är hårt

Fail1
- klassrummet
Jag - Ska man skratta eller gråta!?
Fia - Skratta för om man gråter får man porer!
Jag - va!??! är de sant?!? uuuuh!! gråt!

Fail2 - på coop
Jag - NÄE!! kolla dom har nytt godis!
Loi och Johanna - mm...
Jag - 19.90 hg!! de är ju skit billit! då blire ju typ 1,90kg!! OMG!?!
Loi - ....Magda tänkter du riktigt där? om de kostar 19.90hg kan de ju inte bli 1,90kg!
Jag - jo..?
Loi - men NEJ! tänk efter!!
(tänker)
Jag - HAAH!!!haah XD oj.....
Loi - serriös var du helt serriös där?
Jag - mm
fail...

Ska nog gå och dö en stund nu, för mamma tvingade mej just och städa mitt rum...
Sen ska jag laga mat idag också gissa hur bra de kommer att gå.

Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: varse :D

händer idag då ?

2009-05-11 @ 18:04:29
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Postat av: J

YAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

2009-05-11 @ 20:38:31
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

Fin blogg du har!!



______________



Hej!

Jag har skapat en ny blogg! Jajjamensan! En helt ny blogg! besök den gärna och kanske kommentera? Mera inlägg i bloggen kommer senare med tiden!

Jag kommer att skriva inlägg om vad jag gjort under dagen men även en massa bilder jag fotograferat. Hoppas att du gillar mina bilder =)





emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se





Ha det!



EmmaEriica





2009-05-11 @ 22:39:35
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0