Fail!

Kunde inte sova igår, så mitt i natten steg man upp för att dricka ett glas mjölk. Tillslut lyckades ja somna, men de va inte lika najs att stiga upp nu på morgonen. Ja trodde ja skulle dö... men va gör man. Kom till skolan runt halv 9 träffade Sofia i korridoren och gick vidare till Mediahavet. Jag trodde jag va skit sen... men då när vi kom fram och fann 3 personer sitta där, vart ja påminnd om att vi började ju 10i idag. Då vart man ju så lagomt glad. Jag som stressade som en galning...(okej kansks inte men iallafall)
De va kul. nu sitter jag och lyssnar på musiken på bloggen x) och försöker jobba lite med "Tidningen"....de är kul.....

ungefär så fail är jag idag.

Kommentarer
Postat av: Vilja

God Middag! Hoppas du fått en fin start på den nya veckan ^^

2009-05-11 @ 12:03:38
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: FELICIA

Gud vad fin design du har!

2009-05-11 @ 12:28:34
URL: http://tengmof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0