Heeejaaa wiho

Skola imorgon. De känns inte jätte najs, meen va gör man. Snart är de påsklov iallafall :) Nåt att se framemot. Gissa vem som ska till fjällen? IIH ja längtar jeeetteee mycke. Åsså längtar jag till mitt påskägg jummie.


Nu ska jag se Twilight, tur för mej att ja kom på o ladda hem den innan den första april. Fick värsta suget att se den idag. Den är ju såå braa!!♥♥ Ja ska gifta mej me nån som Edward, han behöver dock inte vara vampyr men nån som verlkligen bryr sig om dej och älskar dej mer än allt annat. For evvaahhh and evaahh. Meen såna män växer inte på träd. Good Luck Maggie.
Syns imorgon♥ Nu ska jag drömma mig bort wiihoo.

Kommentarer
Postat av: sanera

Drääääääggeeeeel

2009-04-05 @ 20:37:27
Postat av: ryggan

haha det var precis så jag tänkte också xD

2009-04-07 @ 14:08:12
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0