Such a lovely place

Drömde en så fin dröm inatt :-) önskar att jag drömde fina drömmar varje natt, man blir som så glad hela dagen. Tvivlar dock på att det kommer hända för ikväll ska vi fira halloween genom att se skräckfilm. Sjukt nog var det min idé. hehe. 
 
Annars har det inte hänt mycket. Blödit näsblod ut min vänstra näsborre hela dan, varför? Fick också en ny kompis. Flugan Herman. Såg hur han strosade omkring på en låda så jag plockade upp honom. Då satte han sig på mitt finger en stund och jag la märke till att ena vingen var lite trasig. Kanske därför han inte flyger tänkte jag då. Men så var inte fallet för en stund senare susade han iväg. Bort i fjärran. Min vän. Jag kanske helade honom med min moderliga kärlek♥ Så var det nog.

Kommentarer
Postat av: Huuuu

Halloween startade tidigt med näsblod och fladdermöss små som flugor.........

2012-11-01 @ 11:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0