We were only waiting for this moment to arise




Goddag mina kära vänner :) Idag skiner solen här i Trondheim! Vi skulle egentligen jobba övertid till kl 7 men det blev bara till 4, och tack och lov för det! För de två sista timmarna var jag helt förstörd. Men snaart! Snart har jag ett litet loov! Bara imorgon kvar sen sitter jag på tåget hem till sverige för en snabb visit och sen vidare till Lofoten med min familj. ♥ Jag längtar så sjukt otroligt mycket och ibland saknar jag dom så mycket att det gör ont. Snaart, snaaaaaaaart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du till skellefteå?:OOO

Svar: Neej :( jag blir upphämtad i Jörn sen far vi direkt till Lofoten :( :(
Magdalena Olofsson

2012-07-25 @ 02:00:09
Postat av: Anonym

snart,snart ses vi:)))

2012-07-25 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0